I telefon potřebuje oddych

Dnes se s vámi chci podělit o další postřeh a chci se zeptat, jestli to máte stejně. Jsem alergická na to, když mi někdo ze zákazníků nebo z těch potenciálních volá před 9.hodinou ráno a po 22.hodině. Před devátou má přece každý dost práce sám se sebou, není to tak? A večer? Nechcete mít už od všeho klid? Já tedy ano. Bohužel se objevuje stále více lidí, kteří čas neznají nebo jim prostě přijde normální psát třeba v půl jedné v noci s tím, že něco potřebují. Vy přece podnikáte, tak se to chápe tak, že musíte být na drátě pořád. A pokud ne, pomluví vás, jak nestojíte o zákazníky. Prostě všechno má mít své hranice.

2 thoughts on “I telefon potřebuje oddych

  1. Dobrý den!
    Děkuji za Vaši stránku, právě jsem najel na 30ti denní detox a na „hloupý“ telefon. Moc se na to těším, už teď si to užívám! 🙂
    Co se týče volání mimo pracovní dobu: neřešil bych to a telefony prostě nepřijímal, případně telefon prostě vypnul. Pokud máte na svých stránkách uvedenou pracovní dobu a někdo vám i přes to volá večer, je to dle mého názoru neomalený hlupák, a v takovém případě bych vůbec nelitoval toho, pokud se obrátí jinam.
    Před časem jsem pracoval jako učitel na ZUŠ a rodiče některých žáků byli schopní mi volat k nedělnímu obědu. Až jsem se neudržel a jedné mamince za to prostě vynadal. A byl klid, už mi o víkendu nevolali. 🙂 Asi se to rozneslo, že je pan učitel protivnej.. 🙂 Důležité ale je to, že já měl klid! 🙂
    Mějte se moc hezky!
    Jarda

    1. Dobrý večer, děkuji za komentář. Moc se mi líbí, že jste najel na detox s „hloupým“ telefonem a taky, že do toho jdete s chutí, však v tom případě je půl hotovo! Já jsem dříve taky telefon zvedala, i když mi přišlo, že dotyčný volá v nevhodnou dobu (brzy ráno, pozdě večer nebo v neděli kolem oběda) a nebyla jsem v telefonu příjemná a nechala jsem se tím celkově i naštvat. Ale pak jsem si uvědomila, že telefon není třeba zvedat vždy, když zvoní. Někdy ho brát nechci, nehodí se mi to nebo zvoní v opravdu nevhodnou dobu. Takže volám zpět později, až se mi to hodí, a to už mi telefon buď nikdo nezvedne nebo je mi řečeno, že se „problém“ vyřešil. V tu chvíli jsem za slušnou, že jsem zavolala zpět a sama mám dobrý pocit z toho, že jsem neuhnula ze svých hranic a nemusela být nepříjemná.

Napsat komentář