Kdo mě sleduje, ví, že nerada telefonuju. Těžko jsem se smiřovala s tím, že když nabízím nějakou službu, musím mít číslo telefonu uvedené na webu a na telefonu občas být přesto, že mě velmi ruší při práci. Přitom si nevzpomínám, kdy naposledy mi přes telefon přišel nějaký vážný zájemce o mé služby. Po telefonu sice lidem poskytnu informace, ale rezervaci služby nedělám, o čemž si potenciální zákazník může přečíst na mém webu. Takže když někdo zavolá, odkážu ho na e-mail nebo rezervační formulář. Málokdo tento požadavek splní, protože lidi většinou z hlavy vypustí, že něco potřebují, dřív, než zavěsí.
Taky jsem dlouho řešila neslušnost lidí, kteří volali mimo mou pracovní dobu (info bylo opět na webu) nebo dokonce v noci, nebo jen prozváněli či volali ze skrytých čísel. Řešila jsem několik let, jak si toto nastavit, až jsem došla k bodu, kdy jsem telefon z webu smazala. Smazala jsem ho taky na Google, Seznamu a v dalších firemních databázích a víte, co se stalo? Mám klid. A lidi jsou nyní odkázáni jen na e-mail a objednávkový formulář. Ano, možná jich tím pádem chodí méně, ale za ten klid mi to stojí. Proto se nebojte udělat krok směrem k vaší spokojenosti, i když se může zdát neobvyklý. Život budete mít takový, jaký si ho uděláte.